Sivustolla käytetään evästeitä parhaan käyttökokemuksen varmistamiseksi. Voit lukea lisää käyttämistämme evästeistä oheisten linkkien takaa.
Tutustu tietosuojaselosteeseemme.
Miksei matkapuhelimella selaillessa pysty tekemään tarkentavia valintoja, esim. Musiikki / Tanssiorkesterit?
Kun käännät matkapuhelimen vaakatasoon saat kaikki tarkentavat valinnat käyttöön.
Miten minun tulee toimia jotta saan tilattua bändin pikkujoulujuhliimme?
TARJOUSPYYNNÖN JÄTTÄMINEN SIVUSTON KAUTTA
Avoimen tarjouspyynnön jättäminen on tehty sinulle mahdollisimman helpoksi. Täytät vain yhteystietosi niin sillä päästään jo eteenpäin ja otamme sinuun yhteyttä. Avuksi tietysti on, jos voit jo tässä vaiheessa kertoa muutamalla sanalla tilaisuudesta ja ajankohdasta, jolloin esiintyjää tarvitset. Mikäli täytät tarjouspyyntölomakkeen esiintyjän sivulta, saamme jo yksityiskohtaisemmat tiedot ja pääsemme aloittamaan työt. Mikäli löytämäsi esiintyjä on varattu toisaalle, etsimme sinulle vaihtoehtoisia esiintyjiä jotka vastaavat tekemiäsi valintakriteereitä.
HENKILÖKOHTAINEN PALVELU
Yksin sinun ei tarvitse jäädä mikäli tuntuu siltä, että on vaikea tehdä valintoja. Autamme Sinua löytämään parhaan mahdollisen ja myös budjettiin sopivan esiintyjän/esiintyjät tilaisuuteesi vankkaan kokemukseemme perustuen. Voit ottaa meihin henkilökohtaisesti yhteyttä soittamalla numeroomme 024 809 2220 tai sähköpostitse info@starpoint.fi
En osaa oikein päättää minkälainen ohjelmakokonaisuus tilaisuutemme sopisi?
Vastaus: StarPoint Oy:n ammattitaitoinen henkilökunta auttaa sinua löytämään tilaisuuteen kuin tilaisuuteen parhaiten soveltuvat esiintyjät budjettisi mukaisesti. Jätä vain tarjouspyyntölomakkeella yhteystietosi ja kerro muutamalla sanalla tilaisuudestasi, niin otamme sinuun yhteyttä ja teemme sinulle hyvän ehdotuksen jota sitten tarkennamme yhdessä.
Haluan useamman esiintyjän tilaisuuteeni, pitääkö minun tehdä jokaisesta oma tarjouspyyntö?
Vastaus: Tarjouspyynnön voit tehdä etusivulta ja kirjata siihen kaikki ne esiintyjät joista olet kiinnostunut. Toinen vaihtoehto on toimia juuri kuten kysyitkin, eli valitset esiintyjän ja hänen sivultaan esityksen, josta voit suoraan pyytää tarjouksen. Voit myös aina soittaa numeroomme 024 809 2220 jolloin palvelemme sinua henkilökohtaisesti.
Entä jos palvelusta ei löydy sopivaa esiintyjää, kannattaako teihin ottaa yhteyttä?
Vastaus: Kyllä kannattaa, sillä verkostomme kattaa suuren määrän eri alojen artisteja joten löydämme Sinulle varmasti hyvän esiintyjän tilaisuuteesi. Täytä vain etusivulta avoin tarjouspyyntö ja kirjoita siihen toiveesi esiintyjistä.
Miten pitkä maksuaika tilauksella on?
Vastaus: Yksityisellä ja vasta toimintansa aloittaneella yritysasiakkaalla maksu tulee olla suoritettuna viikkoa ennen esitystä jollei muuta ole sovittu. Pidemmän aikaa toimineilla yrityksillä maksuehto on tyypillisesti 10 päivää esityksestä tai sitten noudatetaan erikseen sovittavia maksuehtoja
Onko tilauksen loppusumma kokonaishinta, vai tuleeko vielä lisämaksuja, esim. ohjelmatoimiston komissio?
Vastaus: Tilauksen loppusummaan ei lisätä enää mitään muita kustannuksia eikä arvonlisäveroa.
Saanko suoraan yhteyden artistiin, vaikka vain fanikirjeen lähettämistä varten?
Vastaus: Sellaista mahdollisuutta järjestelmässä ei ole.
Mitä eroa on Yksityinen ja Yritys -valinnoilla?
Vastaus: Helpottaaksemme artistien tuotteistettujen palveluiden selailua, olemme erottaneet yksityiset ja yritykset toisistaan, koska esityksen sisältö saattaa olla erilainen mikäli kysymyksessä on yksityinen tilaaja tai esim. laivayhtiö.
Kun olen jo tehnyt tarjouspyynnön, miten saan välitettyä erikoistoiveet esiintyjälle?
Vastaus: Erikoistoiveet voit tarjouspyynnön tehtyäsi välittää meille joko soittamalla 024 809 2220, tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@starpoint.fi
Voinko pyytää kaikilta yhtyeiltä toivekappaleita?
Vastaus: Toivekappaleita yhtyeet vastaanottavat vaihtelevasti. Osa yhtyeistä perustaa käytännössä koko esityksensä toivemusiikin mukaiseksi kun taas toiset soittavat omasta ohjelmistostaan valitsemansa kokonaisuuden, jonka he katsovat palvelevan tilaisuuden onnistumista parhaiten. Toiveet pitää kuitenkin aina esittää tarjouspyyntölomakkeella tai viimeistään tilausvaiheessa, jotta yhtye voi tarvittaessa harjoitella toivomaasi kappaletta hyvissä ajoin.
Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?
Vastaus: Ilman muuta voit! Palvelemme mielellämme myös henkilökohtaisesti ja autamme Sinua löytämään parhaan mahdollisen esiintyjän tilaisuuteesi.
Keneen voin ottaa yhteyden, mikäli minulla on kysyttävää ennen tilauksen tekemistä?
Vastaus: Soittamalla StarPointin numeroon 024 809 2220
Miten pitkälle varauksen voi tehdä, sillä minulla on häät elokuussa 2028, ja haluaisin varata jo nyt tietyn esiintyjän?
Vastaus: Järjestelmän kannalta niin pitkälle ulottuva varaus on täysin mahdollista, varauksen hyväksyminen niin pitkälle on kuitenkin täysin esiintyjäkohtaista. Laita ajankohtatoive osoitteeseen info@starpoint.fi, niin tarkistamme tilanteen suoraan valitsemaltasi esiintyjältä.
Mitä sitten tehdään jos tilaamalleni esiintyjälle sattuisi tulemaan pakottava este?
Vastaus: StarPoint Oy:n Artistitakuu® turvaa sinulle vastaavantasoisen esiintyjän ilman lisäkustannuksia tilanteissa, joissa esiintyjä on estynyt esimerkiksi sairastapauksen vuoksi saapumaan tilaisuuteesi. Toimitamme tilaamasi tasoisen esiintyjän ilman lisäkustannuksia, mikäli saamme tiedon esiintyjän peruutuksesta viimeistään 2 päivää ennen sovittua esiintymistä. Alle 48 tuntia ennen esityksen aloitusaikaa ilmoitetuista peruutuksista sovimme jatkotoimet kanssasi aina tapauskohtaisesti.