Erityismaininnat
- 2016 Vuoden Positiivisin Suomalainen
- 2011 Vuoden urheilutoimittaja
- 2008 Suomen Olympia-komitean ansiomerkki
Kaj Kunnas - Omalla ja toisten suulla
Juontajat, Erikoisohjelmat
Olen nimittäin elämäni aikana huomannut että K-sanat ovat tärkeitä. Siksi yritän aina kannustaa, kehua, kysyä ja kokeilla uutta. Se kun puolestaan tuo mukanaan iloa, innostusta ja inspiraatiota niin työhöni, perhe-elämääni kuin vapaa-aikaani.
Tykkään tehdä asioita yhdessä – en yksin. Vapaaehtoisesti – en väkisin. Ja ennen kaikkea haluan elää nyt- en sit’.
Minun repustani löytyy…
Monipuolinen puhuja
Kesto: sopimuksen mukaan
AIHE-PIIRINI PUHUJANA
Oheisista aihepiireistä voidaan yhdessä valita parhaiten tarpeeseesi sopivat teeemat ja räätälöin lopullisen sisällön aina tilaisuuteesi sopivaksi!
Juontajaksi tilaisuuteesi
Kesto: sopimuksen mukaan
Kaitsulla on vankka kokemus monipuolisista juontotehtävistä niin pienemmissä, kuin myös vaativissa kansainvälisissä tilaisuuksissa ja tapahtumissa.
Mikäli haluat että tilaisuutesi juonnetaan luotettavasti ja positiivisella otteella, Kaitsu on varma valinta!
Kaitsun juontokielenä voi olla suomen lisäksi ruotsi, englanti ja saksa.
Kaitsun kyydissä
Kesto: Sopimuksen mukaan
Kaitsun kyydissä on yrityksille suunnatttu viestintäkoulutuspaketti.
Yhdessä minun pitkäaikaisen yrityskumppanini Jani Mattssonin kanssa (Janin Paja/ohjaaja, kuvaaja, leikkaaja) tarjoamme teoriaa ja käytäntöä kompaktissa paketissa. Meillä on vuosikymmenten kokemus media-alalta, niin radio- ja tv-kanavilta kuin yritysviestinnästä.
Koulutuspaketti räätälöidään sisällön ja kustannusten osalta aina asiakkaan tarpeen mukaan.
Voimme keskittyä mm. viestin välittämiseen, sisältöön, median kanssa toimimiseen, tiedotustilaisuuden vetämiseen, organisaation imagoviestintään, asiakkaan/pienryhmän yksilölliseen koutsaukseen tai teknisiin seikkoihin mitä pitää huomioida haastattelussa (valot, taustat, kuvauspaikka, vaatetus, maskeeraus jne).
Asiakas saa työkaluja/infoa itselleen esiintymiseen median edessä, haastattelussa, yleisön edessä tai pienryhmässä, sekä tukea sisällön suunnitteluun viestinnän eri alustoilla (tv-kanavat, some, presentaatiot, sisäinen viestintä).
MEDIAKOULUTUKSEN AIHEITA
ESIMERKKIPÄIVÄ
Optio: Viestintäpäivästä voidaan tuottaa Highlights-video, jolla yritys voi markkinoida yhteisen viestintäpäivän tunnelmaa sisäisesti/sidosryhmille
Toivottavasti kiinnostuit. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!